[Tajfutas] WOC2014 váltó

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2014. Júl. 11., P, 22:30:08 CEST

Szia Janó, Hello Serdülő,
Köszönjük az infókat...
én úgy látom, hogy a magyar férfi váltónk  sorsolása sokkal jobb a lányokénál, mert hamar felfuthatnak a spanyolokra, és együtt az olaszokat begyűjtve akármit elérhetnek...:)
A női csapatmunkat rendkívül hátra sorsolták, de még innen is sikerülhet akár a németekig  előre jutni,s talán még megelőzni is...:)

Üdv,

Fifi

Az iPademről küldve