[Tajfutas] Mi a véleményed a Balaton Kupáról?

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2014. Júl. 9., Sze, 09:41:06 CEST

Kedves Gábor!

Ezek szerint két táborba tartozunk. Van, aki szereti a pótszimbólt, van,
aki nem, de azért nem kéne gúnyolódni az egyik tábor képviselőjének a
versenyzőtársán azért, mert más véleményen van, és fontosnak tartja, hogy
már a térképfelvételt megelőzően tisztázni tudja a helyes kategóriát, a
versenyen pedig ne kelljen a térképet ide-oda forgatni, hajtogatni.

Aki tényleg ennyire fölöslegesnek tartja a pótszimbólt, az inkább forduljon
a szövetséghez, és kérje a betiltását.

Üdv:
Kéri Gerzson