[Tajfutas] Mi a véleményed a Balaton Kupáról?

Kisházi Gábor gabor.kishazi at gmail.com
2014. Júl. 8., K, 11:38:54 CEST

Hétfő estig nem is tűnt fel, hogy nem volt pótszimból, szerencsére Gerzson
levele felvilágosított. :)

Szeretem olvasgatni a verseny utáni emaileket, hiszen nagyon sokszor én
ugyan tudatlanként jónak ítélek egy-egy versenyt, de utólag megtudhatom,
hogy mily borzasztó hiányosságokat követtek el a rendezők.
Persze tudom, én csak szórakozásból megyek versenyre, míg nagyon sokan
évekig készülve nagy csalódásnak élik meg, hogy nincs pótszimból, nincs
árnyék a célban, egy pont véletlen rossz helyre kerül kihelyezésre,
bosszantó térképhibát fedeznek fel, esetleg a rajtban a melegben nincs víz,
keveslik a frissítőpontok számát, a pont karikája rátakar egy kerítésre,
stb...

Szerencsére sokakat látok, akik élvezik a versenyeket, minden hibájukkal.
Mert abba bele lehet bolondulni, ha minden verseny után leltárba veszem a
problémákat, mivel szerintem nem volt az elmúlt években TÖKÉLETES verseny.

Egyébként tényleg ráért az ember térképet hajtogatni a szedresben.
Személyesen ismerem mindkét elit kategória győztesét, tőlük sem hallottam
panaszkodást. ;)

üdv
KG