[Tajfutas] WMOC 2014 Brazília

Magyar Szektorlabda Szövetség gombfoci at gombfoci.hu
2014. Jan. 25., Szo, 17:51:33 CET

Köszi Zetor a figyelmeztetést!

Miután felgyógyultam a sérüléseimből, feltétlenül tervezem az idei szenior
VB-n való részvételt. A Ludvig Petivel tartom ez ügyben a kapcsolatot, aki
Brazíliába nősült, és jelenleg ott is lakik. Ezért azt javaslom, hogy aki
hozzám hasonló terveket szövöget, azokkal magánban alkossunk egy kis
informális közösséget az információ csere érdekében.

Az én e-mail címem: gombfoci at gombfoci.hu

Horváth Imre

--
Horváth Imre