[Tajfutas] Felvételi többletponthoz

Máthé Fanni mathefanni at googlemail.com
2014. Jan. 25., Szo, 17:41:01 CET

Szia Gábor!

Ugyan pár évente változnak a felvételi szabályok, úgyhogy ami korábban
volt, az kb ma már mindegy...

Mindenesetre én úgy tudom (Gábor, lehet, h a fiadnál is ez volt), hogy
az oktatási intézmény saját hatáskörben eldöntheti -nyilván bizonyos
mértékben-, hogy milyen sporteredményt fogad el. Pl. speciel a
Testnevelési Egyetem a diákolimpiát lehet, hogy nem fogadja el, hanem
csak komolyabb versenyért ad pluszpontot. Le van írva a szabályzatukban.

Fanni