[Tajfutas] (nincs tárgy)

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2014. Feb. 5., Sze, 15:34:37 CET

Szisztok!
Én sem megyek, mert négy évvel ezt megelőzően azt hittem, úgy tudtam, ez a feladat amolyan "ÁLLAMI" rendszerű, s mindenhol egy séma szerinti a vizsgálat és egy árat kell fizetni érte a sportorvosoknál.
Nem, nem így van, sőt ha vki illetékességi körön kívül próbál meg sportorvosi engedélyt beszerezni az aztán fizethet mint a köles, ha egyáltalán máshol elfogadják őt.
Szerencsére az MTFSZ a szenioroknál nem tekinti élet-halál dolognak a sportorvosi engedély meglétét, miközben ennek ellenére a szükségességét nem vonom kétségbe, de Gerzsonhoz csatlakozva  egy valós válasz nálam is igen fura képet mutatna.

Nálam 1-46 ig (a 35- nél 3 igen) 25 igen 16 nem szerepelne. Akkor most mi van, 48 év után sportágat kell, kellene váltanom!

Szép Napot!
Popey