[Tajfutas] (nincs tárgy)

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2014. Feb. 5., Sze, 14:23:38 CET

Sziasztok!

Legalább 20 éve nem voltam sportorvosnál, de eltökélt szándékom volt, hogy
idén, vagyis 2014-ben elmegyek, hogy az utóbbi hónapokban elszenvedett
műtéteim miatt sportorvos tanácsát kérjem az idei versenyeken történő
részvételhez. Fecó levelét olvasva, sajnálattal, de kénytelen vagyok
megváltoztatni az elhatározásomat, és idén sem megyek. Aki ezt a kérdőívet
összeállította, az nem gondolt arra, hogy egyes sportágakban, mint amilyen
a tájfutás, szenior versenyzők is lehetnek. Ha minden kérdésre őszintén
válaszolok, biztos, hogy nem kapom meg az orvosi engedélyt, és azt hiszem
velem együtt a hasonló korúak 99 %-a nem kapja meg.

Üdv:
Kéri Gerzson Ferenc