[Tajfutas] Életkor ellenőrzése

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2014. Dec. 21., V, 18:35:33 CET

Csak egy rövid megjeyzés a külföldiek korának ellenőrzéséről. Ha az MTFSZ honlapon van egy olyan rész ahol pontosan le lehet ellenőrizni mindenkinek az adatait, akkor miért ne lenne minden más ország szövetségének a honlapján ugyanilyen?  Ahol meg nincs, vagy csak tagoknak elérhető, ott annak a szövetségnek az irodája segíthet.  Nem?

Júlia