[Tajfutas] Hungária Kupa kapcsán - hol voltak a válogatottak? - vita indító

vellner gabor gabor899 at citromail.hu
2014. Aug. 28., Cs, 21:35:01 CEST

Kedves Mindenki!
Annak idején Gábor fiam is érintett volt a válogatottsággal kapcsolatban.
Igen Ő is felhúzhatta a válogatott mezt, amit három évre kapott ha bent marad a válogatottba.A ZOKNIT HAJLANDÓAK VOLTAK CSERÉLNI A TÖBBINEK KI KELLETT BíRNIA A HÁROM ÉVET, HA BENT MARADT A KERETBE!!
Rengeteget edzett, bejutott a válogatókon, majd megrevolverezték, ha nem kerül hatvanba akkor az egész költséget vagy az egyesületnek kell fizetni vagy a szülőknek!!!
Szép perspektíva. Ezek után nem hiszem, hogy korrekt lenne bármire is kötelezni!!
És mind tudod Atilla nem olcsó egy junior VB! És könnyü hatvanon kivül lenni főleg egy sprinten!
Nem tudom, hogy azóta változott-e a dolog, de az az érzésem, hogy nagy csodák nem történtek.
Üdv id. Gábor