[Tajfutas] Hungária Kupa kapcsán - hol voltak a válogatottak? - vita indító

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2014. Aug. 28., Cs, 20:30:27 CEST

Sziasztok,
Mint már írtam csak döntés kérdése mire fordítunk pénzt.
Ha a Hungária Kupából terméket kívánunk "készíteni", akkor szükséges egy
kis befektetés hozzá.
Egy példa erre a Mecsek Kupa 1990 évi versenye.
EB jelentés: "A rendezőket dicséri, hogy sikerült jó meghívásokkal az
elit kategóriák színvonalát emelni." (Teljes jelentést lásd. melléklet)
2-2 svájci, csehszlovák, litván és norvég versenyző fogadta el a
meghívást. Teljes vendéglátásuk 28.000,- Ft került. (Ez akkoriban két
ember egy havi jövedelmével ért fel. Mai áron úgy kb. bruttó 4-500.000,- Ft)
3 napos verseny, 1000 induló, F21E 29 induló (győztes: Prokes Tomas,
Egei Tomi lett a 2.)  N21E 17 induló (győztes: Abola Alida, Horváth
(Bokros) Andi lett a 2.) a norvég Björnar Valstad (akkor még
juniorként), később felnőtt világbajnok és szövetségi szakvezető az 5.
helyen végzett a fiuknál.
Tehát külön kiszolgálás, program, meghívás, vendégül látás és szép
tiszteletdíjak (pénzdíj) szükségeltetnek. + minden más amit már leírtatok
Üdv,
Janó, a nosztalgiázó