[Tajfutas] ONEB térkép archívum bővítés

Tóth Károly toth.karoly1 at upcmail.hu
2013. Sze. 30., H, 20:30:57 CEST

Mai szemmel nem is volt olyan kicsi ez a térkép. Ez a 72-es térképnek a
vezetéktől ÉK-re eső, akkor elég bozótos része volt. Ezen a térképen volt az
1979. évi Országos Középiskolás Bajnokság váltó száma. A fiúknál Nagy Lajos
Gimnázium Pécs nyert, Szieberth Ákos, Sélley Tamás, Széles Gábor
összeállításban.

Az egyéni terepét nem tudom, mert nem "éltem túl" a Budapest Csúcs-hegyi
selejtezőt. (Valószínűleg a Salgón volt.)

Üdv.

Tóth Karesz