[Tajfutas] ONEB térkép archívum bővítés

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2013. Sze. 30., H, 09:47:38 CEST

Sziasztok!

Az ONEB honlapján véltem felfedezni a terepről közzétett korábbi térképeket.(3 db)

Szerintem, így egy kicsit ez foghíjasra sikeredett, ugyanis amikor ki tudja már hányadszor Nógrád megyében újjáéledt Kéri Péter és id. Marczis István jóvoltából a tájékozódási futó sportág, akkor 1977-ben Skerletz Iván jóvoltából a 69-483/58/1977 számom engedélyt kapva a terepi munkálatokra kiadásra kerülhetett Nógrád megye első színes(!) saját nógrádi  helyebítésű(KP, ZJ.ZL) Pécskő nevet viselő tájékozódási futó térképe. Később ezen a 15000 ezres lapocskán (Kis Pécskő) indítottuk útjára a 13+1 tájékozódási futó versenysorozatát.

További Szép Napot!

Popey

Ui, Kíváncsiaknak, illetve a térképkedvelőknek  (igaz csak egy berajzolt F 21B -st, de szkennelve el tudom küldeni)