[Tajfutas] ROB & POCS

Molnár Attila amolnar at btfsz.hu
2013. Sze. 11., Sze, 20:22:30 CEST

Hát, igen!
1-1 pálya tüzetes átnézése és elrendezése, vonalak vágása 3-10 percet is elvesz (ha becsületesen csinálod!). Ami összességében rengeteg idő ennyi kategóriánál (vagy van Martin megoldása).
De tényleg hagyjunk rá időt és lehetőleg pihenten csináljuk. Nagy segítség szokott lenni, ha a számok megigazítását már a pályakitűző elkészíti és nem a szerkesztőre hagyja az egészet! (Viszont itt figyeljünk, ha két méretarányú térképen fut a verseny! - ugyanis konvertálásnál az elmozgatott számok "szeretnek" a helyükön maradni! Vasárnap mondjuk a visszakonvertálás maradt el az eredetileg 15 ezres pályáknál).

Illetve jó lett volna, ha valami jó minőségű "alaptérképpel" dolgozik Serdülő (mennyi volt? 250-300 dpi?).
Ilyen "szőrős" térképet már rég fogtam a kezemben! És nem a nyomda volt a hunyó, mert a lila nem volt "szőrős"! (tényleg! lilából is volt kétféle)

De jobban szúrta a szemem a döntő atlétikai bajnoksághoz hasonlító jellege! (ki nem állhattam az atlétika edzéseket annak idején ...)
Többieknek mondtam is: "Legközelebb pályázatot adunk be ROB rendezésre! Vk.: Vasas atlétikai pálya, Pasaréti út. F21: 10 kör, F20: 9 kör ...
Könyörgöm! Ne csináljunk ilyen harmatgyenge (és akkor visszafogtam magam!), agyi munka nulla pályákat ...

Viszont minden tiszteletem Máthé Pistáé, amennyit dolgozott a versennyel - le a kalappal előtte!

Mozsár