[Tajfutas] ROB Bükkös patak hídja egy verzió

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2013. Sze. 9., H, 14:26:10 CEST

Sziasztok!

Idézek Janótól: “+ a 10-s számot egy picit keletebbre kellet
volna tenni.” Ne haragudjatok, de ilyesmit kár ajánlani, amikor nyilvánvaló,
hogy aki a térképeket nyomtatásra leadta, vagy maga kinyomtatta, az egy
pillanatig sem foglalkozott azzal, hogy mi mit takar el és/vagy hova kellene
rakni a számokat.  Lásd Lux Iván korábbi
megjegyzését is!  Mind két napon voltak
fontos térképi információk amiket vagy a körök vagy a vonalak eltakartak.  Vasárnap kiértem egy marha nagy útra aminek nyoma
nem volt a térképen.  Hála Istennek
leesett a tantusz, hogy a vonal TELJESEN eltakarta. Ha lett volna kis
odafigyelés arra, hogy odébb rakják a számokat, akkor valószínüleg a takarások
is ki lettek volna küszöbölve.  Áruljátok
el nekem, ez miért olyan nyögve nyelõs dolog minálunk?  Én már régen feladtam az errõl való
panaszkodást, mert jóformán soha senki nem foglalkozik vele és az ugye kissé demotiváló.
De mert, hogy most mások is említették, hát gondoltam beszállok, hátha a mostani
ellenõrzõbírók ha majd legközelebb felügyelik a térkép nyomtatást, ez eszükbe
jut! :-)

Békét mindenkinek!

Júlia