[Tajfutas] Kisérõverseny Eredményei

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2013. Okt. 14., H, 22:46:22 CEST

Szeretném kérdezni az OCSB/EOVB rendezõségét, hogy mikor
számíthatunk a kisérõverseny eredményeire?  Már csak azért is, mert  vasárnap
bedöglött a rajt doboz, így sokaknak fogalmuk sem lehet, hogy mennyit mentek,
plusz elég korántól már nyomtatott részidõket sem kaptunk papírhiány miatt.  Nagyon hálásak lehetünk a kisérõverseny, és
kifejezetten a Nyílt Technikás Rövid megrendezéséért, de azért nem szabad
rólunk sem elfeledkezni amikor az eredményekrõl van szó.  Nemcsak az elsõ hármat érdekli, hogy hol
végzett!
UI: Nekem van GPS órám, nálam megvan, hogy mennyit mentem,
de azért még én is szeretném tudni, hogy a mezõnyhöz képest hol végeztem.  Még a Nyílton is.

Sok szeretettel
Grant Júlia
--------- következ? rész ---------