[Tajfutas] Tázlári tapasztalatok

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2013. Okt. 14., H, 18:19:50 CEST

A 25manna versenyen (10.000 futó, közel 400 x 25 fős váltók) a számítógépes
feldolgozás adta meg magát, de nagyon.

"In parallel efforts are underway to analyze the cause of the incident and
to prepare an action plan to ensure that it will not happen again."
"Once again we apologize for the incident ..."
http://www.25manna.nu/en/