[Tajfutas] Zöldhatóság

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2013. Okt. 10., Cs, 12:16:07 CEST

MIndezek mellett, nagy baj van már akkor ha a jelzett turistautakon az egyik Nemzeti Park főhatósága meghatározhatja (és nem az erdő tulajdonosa) egy gyalogos teljesítménytúra részvevőinek számát.

Márpedig ez van:--Letapossák az útmenti virágokat, megzavarják gyaloglás közben a vadak nyugalmát, túlterhelik a környezetet  stb.... Versenyrendezők, ugye ismerős a dolog!

Szörnyű !................... Emberek, hát hol élünk?!

Szebb Napot mindenkinek! Popey