[Tajfutas] Zöldhatóság

TIPO Miksi tipomiksi at chello.hu
2013. Okt. 10., Cs, 10:52:12 CEST

Sziasztok!

Figyelmetekbe ajánlom a mell. HVG cikket (szept. 28, 71. old.).
Azt, hogy a területi felügyelet munkatársait telefonon nem lehet felhívni,
én is megtapasztaltam az év elején - akkor még nem tudtam, hogy konzultációt
kell kérni :-(

Ezek után (meg az eddigi tapasztalatok birtokában) nem tudom, mit kezdhetünk
"az MTFSZ számára pro bono tevékenykedő Siegler Ügyvédi Iroda" által
kidolgozott - egyébként korrekt -
<http://www.mtfsz.hu/index.php?option=com_k2&view=item&id=3161:enged%C3%A9ly
eztet%C3%A9si-kisokos&Itemid=569> Engedélyeztetési kisokossal (ld. az MTFSz
honlapján) a gyakorlatban.

Bogdány Miklós/TTE