[Tajfutas] Fw: bringával az erdőben?

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2013. Május. 10., P, 08:45:23 CEST

Szia,  jól látod, sőt a megoldást is leírtad, mindenre lehet engedélyt
kapni, ha  jó ember jól kéri:-) ilyen helyen élünk,. A régi mondás szerint
: Rómában élj úgy mint a rómaiak.
Konkrétan:  ha azt engedélykérést megfelelően kezelitek, biztos könnyebb.
De holmi:eddig is így volt, meg ezt meg kell adni, meg ez így
törvénytelen-mondatokkal nem lehet elérni eredményt.
MM