[Tajfutas] Fw: bringával az erdőben?

Tamás Tibor t.tamas1 at chello.hu
2013. Május. 10., P, 08:37:03 CEST

----- Original Message -----
From: Tamás Tibor
To: miklos mets
Sent: Friday, May 10, 2013 7:35 AM
Subject: Re: [Tajfutas] bringával az erdőben?

Sziasztok!

Előre is elnézést kérek, de szerintem mindenki tudja, hogy Én nem nagyon rejtem véka alá a mondandómat.

Szóval: roppant szomorúnak tartom, hogy egy normális, minden szabályoknak megfelelő engedélykérelmet "mindenféle" mondvacsinált indoklással visszadobnak (most nem a tájbringáról írok). Ugyanakkor egy Miskolc Rally az nem zavarja a madarak költését ráadásul egy olyan frekventált helyen (Szentlélek és környéke) ahol igencsak burjánzik a madárpopuláció.
Más. Szintén ebben a régióban megrendezendő erdei kerékpáros rendezvény pedig szintén minden további nélkül megkapja a szükséges engedélyeket. Kövezzetek meg de miért van az , hogy azt kell éreznem, hogy valahol valakik visszaélnek azzal amivel nem volna szabad visszaélniük.

Miki, az utolsó mandatod különösen szíven ütött!
Elég baj, hogy manapság is keresni kell egy s....et amit ki lehet ny...ni és akkor minden elintézhető, akár még törvénybe ütköző dolgot is.

Mondtam már, hogy elnézést, no akkor utólag is!

Üdv!
Tamástibi
(aki nem a DTC nevében szólt, hanem magángondolatait osztotta meg.)