[Tajfutas] Nógrád Nagydíj váltó

Kovács Gábor borea at is.hu
2013. Május. 9., Cs, 18:42:32 CEST

Sziasztok!

Természetesen lehet különböző egyesület tagjaiból kiállítani váltót, a tagokra nézve semmiféle megkötés nincs (életkor, nem, klub, stb.).

És mivel a kombinációk úgy vannak kialakítva, hogy minden váltó minden tagja összességében ugyanazt futja, ezért az egyéni eredmények is összevethetők, és még mindenki rangsorpontot is tud futni a saját nemének és életkorának megfelelő ranglistában (férfi és női, azon belül ifi, felnőtt v. szenior), feltéve ha összejön az ehhez szükséges 5 fő értékelhető versenyző, amire igen jó esély van, hiszen előreláthatólag legalább 240 versenyző fogja ugyanazt a pályát teljesíteni.

De ha valakit nem érdekel a rangsorpont, akkor a 3x3-as váltók mással nem összehasonlítható hangulata miatt érdemes nevezni.

A hasonló egyéni indulási szándékokat mi is gyűjtjük, és segítünk a "szóló" embereknek váltótársat találni, azzal, hogy összehozzuk őket. Most is van már egy osztrák versenyző is, aki szintén társat keres (ld. levelem végén)

Üdvözlettel
Kovács Gábor