[Tajfutas] Nógrád Nagydíj váltó

László Kaján oldkajla at gmail.com
2013. Május. 9., Cs, 16:26:27 CEST

Szeretve tisztelt sporttársaim! Igazi tájfutók!

Sajnos az egyesületi váltóból kiszorultam, de a 3x3-as váltót szívesen
bevállalnám, ennek érdekében akárkivel, még az ördöggel is cimborálnék!
De! Tisztelt Rendezőség: vajon lehet-e különböző egyesületekből
összeállítani egy váltót?
(Segítek: az Eötvös Kupán megengedték a helyszíni ad-hoc csapatot, és
Novotni Icával és Tojással a 2. helyen végeztünk)...
Szóval kérem azon versenyzők (K)ajánlatait, akik váltóban gondolkodnak, de
a csapatukból pont egy eltévedős bicebóca amatőr F60-as (én) hiányzik! A
nyertes (vagy inkább vesztes :) csapat két bátor tagja 1-1 kori sört kap
tőlem (K)ajándékba!

OldKajLa F60