[Tajfutas] HOB

gyorgy muszely muszely.gyorgy at gmail.com
2013. Már. 25., H, 11:55:52 CET

Személy szerint, én azért is szeretném látni a pályákat, mert kíváncsi
vagyok a többi kategória technikai nehézségeire. Eddig csak egy F50-est
néztem meg, ott talán néha elő kellett venni  a térképet, de ami az F70-es
kategóriát illeti, szerintem, a nyílt-könnyű szintjét érte el. Igaz, mi
diszkont áron versenyezhettünk. Vagy a Rendezőknek van meg  a véleménye a
szellemi képességeinkről.
M. Gy.
F70