[Tajfutas] Fw: Nógrád Nagydíj - SI-10

ttt / t-online (lista) ttt-tata at t-online.hu
2013. Már. 25., H, 11:06:33 CET

Sziasztok.
Szerintem Popej jól látja a dolgoz. Én azokon csodálkozom, aki bírálni
merészelik egy tájfutó bármilyen véleményét, amit a listára tesz fel.
Úgy gondolom, akit az adott levél nem érdekel az nyomja meg a del
gombot. Sokkal egyszerűbb, mint kifogásolni a leírt véleményt.

Az SI10 és 11-es dugókákkal kapcsolatban már februárban volt erről
információ, akár a listán is, hogy többen rendelkeznek ezekkel a
típusokkal, ezért nem értem hogyan fordulhatott elő egy OB-n ez a malőr.
Tényleg nem nagy dolog a szoftver frissítése és még ingyenes is, csak
neki kell állni. Több kisebb egyesület már rég túl van rajta. Kíváncsian
várom milyen döntés születik.

Új lap - 1

*Mészáros Károly*

/TTT-HSE elnök/