[Tajfutas] Fw: Nógrád Nagydíj

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2013. Már. 25., H, 10:32:42 CET

Kedves Ferik!

Akkor most szerintetek a Gillich Gyuri által(HOB) leírtakat is csak kizárólag a rendező(k)nek az ellenőrző bírónak kellett volna címeznie ?
Kicsit megint elbizonytalanodtam.
Most miért, kiért is van a LISTA ?!

Egyébként az NN 2013-Hollókő, szálláslehetőségei mellett a tömegközlekedés-csak autóbusz- egy tájékozódási futó szempontjából több mint kritikus.

Szebb és főként enyhébb hömérsékletű napot mindenkinek!
Popey