[Tajfutas] Magánvélemény

Molnár Attila amolnar at btfsz.hu
2013. Már. 22., P, 15:37:37 CET

Én ugyan nem veszek részt a HOB -on, de nehezen értem meg azokat a
rendezőket akik korai időpontra (9:00 - 10:00 óra) rakják a nullidőket egy
szombati versenynapon (és most nem a késő őszi versenyekről írok, mert ott a
korai sötétedés nagy úr!).
Bevallom, szeretek reggel aludni és későn feküdni.

Mozsár