[Tajfutas] Magánvélemény

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2013. Már. 22., P, 08:21:50 CET

Sziasztok!

Nem elemezném az időjárás  (hideg, hó és szél az lesz a terepen) és az utak
járhatóságának alakulását, de a későbbi rajtidővel egyetértek.
A rendezőknek egy újabb szempontot tudok ajánlani (hogy nehezebb/könnyebb
legyen dönteni [?]): a HSE ha szükséges átadja a két hét múlva rendezendő
Szentendre Kupa időpontját.

ET