[Tajfutas] Térképkiadási szabályzat módosítási javaslat

Szieberth Péter szieberth at gmail.hu
2013. Már. 6., Sze, 15:43:44 CET

Sziasztok!

Most kezdtem olvasni a probléma boncolgatását, és
joggal vannak tüskék sporttársainkban. Én most az Éjszakai OB kapcsán
értettem meg, hogy szerzői jogokkal lehet élni és visszaélni. Ezért lesz
az OB Vizfőn, ami ugyan „jó hely", de nekünk (PVM) legalább annyiba fog
kerülni a 2 éves fakitermelés utáni átalakulások után, mint az
eredetileg a Jakab hegyi térkép kitolása Dél felé. Ezek után, hogy ez
300 bizonyára bele fog kerülni, semmi közünk nem lesz a térképhez.
Szemléletesebben: ez azt jelenti, megkapom a leamortizált autódat
felújítom, (s megengedem, hogy minden pécsi ingyen induljon (kb 80eFt)),
és utána semmi közöm hozzá. A szellemi termékek ellopásáról annyit: A
fent említett versennyel kapcsolatban a fejembe is megfordult, bár a
Vörös hegynek 1/3 részben a szak.o. is tulajdonos. Az ember nem keres
konfliktusokat, de néha nincs más mód. Nekem pl. 25 éve nem javított
terepekről is azt mondták, hogy azt „mi" nem javíthatjuk ki, mert az a
megyei szövetségé. Az egyik ősöm Bibliájában van egy vonalas ábra
Pécsről ....akkor itt minden térkép kiadásához a családomtól kellene
engedély? De vannak még régebbi térképek. Nem lenne egyszeübb valamiféle
időkorlát? Ha valaki csinál egy csapnivaló térképet egy jó terepről,
akkor azzal bebástyázza magát. Rendet kellene teremteni.

Én azt
szeretném, ha tiszta víz lenne. Ha lenne egy szankciókat is bíró
szövetség (és nem bíróság), akihez lehetne fordulni. Ha nem mással,
törölné a versenyeit a versenynaptárból azoknak, aki etikátlan, legyen
ez szövetség, vagy klub. De nem tudom, hogy ez megoldható itt, ahol
mindenki mindenkit ismer.

Szieberth P.

30-436-1620