[Tajfutas] Nem értem...

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2013. Jún. 23., V, 21:56:46 CEST

> Nyilván megint nem jártak együtt a céldobozok órái.

Így van, de a dolog bonyolultabb is. Reggel lettek programozva, és egész
pontosan 4 másodperccel csúszott el egyik a másiktól a két futam alatt,
valószínűleg amiatt, hogy egyúttal automatikus adatküldésre is voltak
állítva a szpíkerek számára.
A gyártó cégtől várunk a dologról pontosabb tájékoztatást, könnyen
lehet, hogy az lesz a tanulság belőle, hogy céldobozt nem szabad
bekábelezni.

Üdv,
Skuló Marci

Ui.: én már nem voltam ekkor a helyszínen, az MTFSZ SI-cucc kezelői
mivoltomból gyűjtöttem infót.