[Tajfutas] Nyilt level a KOB rendezobizottsagahoz

Csongrádi Jenő jcsong at hu.inter.net
2013. Jún. 20., Cs, 09:43:50 CEST

Sziasztok,

Én viszont Mets Miklós álláspontjával értek egyet, sőt szükségtelennek
tartom a selejtezők megrendezését. A kis létszámú kategóriákban a selejtező
szerepe a délutáni rajtsorrend meghatározására korlátozódik, sport értéke a
"nehogy má' elfáradjak" taktika miatt több mint kétséges. Ezzel kapcsolatban
egy tavalyi aláírás gyűjtés során kiderült hogy a megkérdezett  F65-ösök
többsége is így gondolja.

Ha  viszont valamilyen okból mégis kétszer kell futni, akkor egy selejtező
nélküli két fordulós bajnokság (amint a régmúltban volt) reálisabb eredményt
adna.

Gerzson érvelése szerint a legfőbb érv a B, C stb döntők mellett hogy
amennyiben csak A döntő lenne, a kiesők délután már nem futhatnának.

Szerintem pedig az évi több száz verseny elég alkalmat ad mindenkinek a
futásra, nem hiszem hogy így kellene a versenyek számát szaporítani.

Uff!

Üdv:

Csongrádi Jenő