[Tajfutas] Nyilt level

Vida Istvan vipisti at vipmail.hu
2013. Jún. 20., Cs, 00:36:57 CEST

  A legegyszerübb megoldás a  "meghívásos OB" ! Az elnökség rendezi a versenyt és meghív 24 főt, akiket ők győztesnek remélnek és így lehet a legkevesebb gondjuk! Senki nem szólhat bele elképzelésükbe!    Gerzson te meg vitatkozol az okosokkal? A szenyorokkal mindig gond van!   Szívesen látunk a jövőben a Silvánus Tájékozódási Szövetség és a 3SZ (Szerdai Szenyor Széria) HAZAI BAJNOKI fordulóin!  Természetesen az mtfsz tagjai is FN10----FN21 tagjai is vendégeink lehetnek.  Köszönjük a MAI 125 fő rajthozállását a VÁROSLIGETBEN! Eredmények / részidős is!/ már fenn vannak. Sok sikert a KOB döntőn! :-)   Na itt is! Mi a francnak a meddő futam/selejtező. A KÉT futam összeredménye sokkal reálisabb lenne! Szép álmokat! ViPi   -- Eredeti üzenet -- Feladó: Kéri Gerzson <gfkeri at gmail.com> Címzett: miklos mets <miklos.mets at gmail.com>, miklos mets <miklos.mets at gmail.com>, István Zsebeházy <zsebeisti at gmail.com>, tájfutó lista <tajfutas at lazarus.elte.hu> Elküldve: 2013. június 19. 21:14 Tárgy : Re: [Tajfutas] Nyilt level a KOB rendezobizottsagahoz   Sziasztok!Mets Miklós álláspontjával sok tekintetben nem értek egyet.        Én egyébként, mint ahogy írtam már valahol, egy olyan javaslatot tudnék támogatni, hogy a selejtezőből, max a rajthoz állók fele juthasson döntőbe, a többi pihenhet délután.   Ezek szerint akinek nincs helye a váltóban, és a váltóval egyidejűleg rendezett tét nélküli egyéni versenyen sem akar rajthoz állni, az a délelőtti selejtező után csomagoljon és utazzon haza, vagy esetleg nézőként maradjon csak ott a döntőre?      Szerintem egy OB nem a B és C döntőkről szól, olyanokat nem is rendeznék, mindjárt lenne tétje a selejtezőnek, rangja a döntőnek.   A gondolatmenetet folytatva: az OB döntő nem is az öregurak és érett hölgyek lassú iramú futásáról szól, tehát FN40-től (esetleg 45-től) fölfelé száműzni kellene a bajnokságokból a szenior kategóriákat. (?)      Magamfajták lehet el sem mennének, de olyat biztos nem lehetne hallani a célban, hogy de jó hogy nem hajtottam, így délután rövidebbet futhatok.  Ilyen vélemény megformálásárra nem emlékszem a levél előzményében. Zsebe Isti problémája mintha egész másról szólna. Ha jól értem, azt szeretné, hogy pl. mindig ugyanabban a percben rajtoljon el az F21E valamennyi selejtező csoportjának egy-egy embere, s ezáltal csökkenthető lenne a rajtidőköz. (Hasonlóan más olyan kategóriákban is, ahol több selejtező csoport van.) Üdv: Gerzson  _______________________________________________Tajfutas mailing listTajfutas at lazarus.elte.huhttp://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas