[Tajfutas] Egy kérdés

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2013. Jún. 16., V, 18:04:41 CEST

Sziasztok,
Nem tudom a választ, de gratulálok a fiatal pályakitűzőknek. A Nyt pálya szerintem jobbra sikerült mint az F21 A. ( A "C" pályák pedig kifejezetten nívósak.)
Javaslom a Pályakitűzés módszertani anyag átolvasását: http://szegedivasutasse.hu/szta/svajc/pages/hu/modszertani-anyagok.php
Hogyan lehetett az első napi rajtot megközelíteni és melyik irányból kellett a térképrajtba eljutni?
Az egyik pályakitűzői elv (a maradibb), hogy megszórjuk a terepet pontokkal és azokból megpróbálunk pályákat összerakni.