<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META content="text/html; charset=iso-8859-2" http-equiv=Content-Type>
<META name=GENERATOR content="MSHTML 8.00.6001.23501">
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>Sziasztok,</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>Nem tudom a választ, de gratulálok a fiatal 
pályakitűzőknek. A Nyt pálya szerintem jobbra sikerült mint az F21 A. ( A "C" 
pályák pedig kifejezetten nívósak.)</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>Javaslom a Pályakitűzés módszertani anyag 
átolvasását: <A 
href="http://szegedivasutasse.hu/szta/svajc/pages/hu/modszertani-anyagok.php">http://szegedivasutasse.hu/szta/svajc/pages/hu/modszertani-anyagok.php</A></FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>Hogyan lehetett az első napi rajtot megközelíteni 
és melyik irányból kellett a térképrajtba eljutni?</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>Az egyik pályakitűzői elv (a maradibb), hogy 
megszórjuk a terepet pontokkal és azokból megpróbálunk pályákat 
összerakni.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>Üdv,</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2 face=Arial>Janó</FONT></DIV>
<BLOCKQUOTE 
style="BORDER-LEFT: #000000 2px solid; PADDING-LEFT: 5px; PADDING-RIGHT: 0px; MARGIN-LEFT: 5px; MARGIN-RIGHT: 0px">
  <DIV style="FONT: 10pt arial">----- Original Message ----- </DIV>
  <DIV 
  style="FONT: 10pt arial; BACKGROUND: #e4e4e4; font-color: black"><B>From:</B> 
  <A title=gfkeri@gmail.com href="mailto:gfkeri@gmail.com">Kéri Gerzson</A> 
  </DIV>
  <DIV style="FONT: 10pt arial"><B>To:</B> <A title=tajfutas@lazarus.elte.hu 
  href="mailto:tajfutas@lazarus.elte.hu">LEV. LISTA</A> </DIV>
  <DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Sent:</B> Sunday, June 16, 2013 5:49 PM</DIV>
  <DIV style="FONT: 10pt arial"><B>Subject:</B> [Tajfutas] Egy kérdés</DIV>
  <DIV><BR></DIV>
  <DIV dir=ltr>
  <DIV>
  <DIV>
  <DIV>
  <DIV>
  <DIV>
  <DIV>
  <DIV>Sziasztok!<BR><BR></DIV>Szabályzat értelmezést szeretnék kérni 
  rangsorpont számításhoz arra az esetre, ha a 35Br pálya megegyezik egy másik 
  szenior kategória pályájával?<BR></DIV><BR></DIV>A Minősítési Szabályzat 5. 
  pontjának 3. bekezdése szerint:<BR><BR>"Az azonos pályákon futó, azonos 
  ranglistában értékelt kategóriákat összevontan, együtt számolva kell 
  rangsorolni (közös Tm, Pm, Fa). Ezekben az esetekben a 21-es korosztályhoz 
  legközelebb eső korosztály Fa értékét kell figyelembe 
  venni."<BR><BR></DIV>Ennek értelmében az 50. Tavaszi Spari Kupa mindkét 
  versenynapján az F35B és F65 kategóriák rangsorpontos eredményét összevontan 
  kell számolni, a férfi 35-ös kategóriákra megállapított Fa=70 (!) érték 
  figyelembevételével.<BR><BR></DIV>Kérdezem, helyes-e ez a gondolatmenetem? Az 
  összevont értékelés tehát olyan esetben is alkalmazandó, amikor az érintett 
  kategóriák nem szomszédos életkorokhoz tartoznak? <BR><BR>Az évek során eddig 
  fellépő esetekben, pl. az N40 és az N45 vagy az F55, az F60 és az F65 
  kategóriák azonos pályája esetén egyértelműen logikusnak tartom az összevont 
  értékelést, De azt hiszem, hogy F35 és F65 kategória azonos pályája esetén, 
  amikor ugyanazon a versenyen a közbeeső F40, F45, ..., F60 kategóriák is 
  megrendezésre kerülnek - ilyenkor nem logikus. Ha jól emlékszem, ilyen esetre 
  még nem volt precedens korábban. A szabályzat szóban forgó bekezdése pedig azt 
  hiszem, olyan régen került megfogalmazásra, amikor még a 21Br és 35Br 
  kategóriák nem léteztek. Az érvényes minősítési szabályzat szempontjából 
  viszont mindegy, hogy B vagy Br a 21-es vagy a 35-ös 
  kategória.<BR><BR></DIV>Üdv:<BR></DIV>KGF<BR>
  <DIV>
  <DIV><BR><BR>
  <DIV><BR><BR>
  <DIV><BR><BR></DIV></DIV></DIV></DIV></DIV>
  <P>
  <HR>

  <P></P>_______________________________________________<BR>Tajfutas mailing 
  list<BR>Tajfutas@lazarus.elte.hu<BR>http://lazarus.elte.hu/cgi-bin/mailman/listinfo/tajfutas<BR></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>