[Tajfutas] ÉOB eredmény

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2013. Jún. 11., K, 17:26:16 CEST

Sziasztok4

Szerintem ez a vitátok a süketek párbeszédére hasonlít. MM nem azt
kifogásolja, hogy bármivel is sérült volna a versenyszabályzat, hanem azt,
hogy a józan paraszti logika sérül. Olyan értelemben, hogy ha már van nem
hivatalos eredmény (már a verseny éjszakáján láttuk a kivetítőn, s jelenleg
már a verseny honlapján is - tehát van!), akkor nagyon logikus lenne
ugyanazt az MTFSZ honlapon is láthatóvá tenni.

Magam is gyakran teszem szóvá különböző információk visszatartását, és erre
gyakran úgy válaszolnak a rendezők, hogy a versenyszabályzat valamely
cikkelyére hivatkoznak, amely nem írja elő, hogy az információt akkor és
ott kell közölni. Engem azonban, nem tehetek róla, de matematikus létemre a
logikus gondolkodás és a logikus cselekedet hiánya zavar ilyen esetekben, s
nem érdekel, hogy a szabályzat sérül-e vagy nem. Versenybíró sem vagyok,
edző sem, csak közönséges versenyző. Továbbá nem vagyok és soha nem is
voltam sem vezető, sem ellenőr a sportág semmilyen szervében sem, még a
saját egyesületemben sem, - már csak ezért sem a szabályzatok betartásán
őrködöm. Mint egyszerű versenyző, igyekszem minél több információt
kicsikarni a rendezőkből, ha ez annak eldöntéséhez szükséges, hogy
benevezzek-e valamire. Elvben ezt elég lenne csak magánlevélben tenni, és
nem a listán, de eddigi tapasztalataim azt mutatják, hogy az ilyen jellegű
nyílt levelekre mindig kaptam (bár sajnos gyakran sértődött) választ, az
ilyen jellegű magánlevelek viszont többnyire megválaszolatlanok maradtak.

Üdv:
KGF