[Tajfutas] POCSB + 76-os OVB

Bozán György bozan.gyorgy at gmail.com
2013. Jún. 10., H, 23:45:58 CEST

"... a tájfutásnak van két klasszikus bajnoki száma, a normál táv és a
váltó, a többi, az alapvetően buli nem több. "

Ezzel a megállapítással sajnos nem lehet vitatkozni. Nincs az a
sportoló, aki az év folyamán szétszórt 10 bajnokság mindegyikére tudna
csúcsformát időzíteni. Ahol meg nem fontos a (csúcs)teljesítmény az
minden lehet csak nem bajnokság.

Nem vitatom azt sem, hogy Kálmán jó pályát tűzött ki a '76-os OVB-re a
Szuadón. Ezért tudott ellépni második futóként az öregedő Kaponya a
BEAC, az OSC és az Egri Spari ifjú titánjaitól. A Spartacus már rég benn
volt a célban, amikor ők a dobogóról való leszorulástól rettegve
meccseztek a gyűjtőpontra menet. Igaz az is jó útvonalválasztós volt,
talán azóta sem volt olyan...
Boxi