[Tajfutas] Nem, hát nem....

Bozán György bozan.gyorgy at gmail.com
2013. Jún. 6., Cs, 20:21:39 CEST

Kálmán, nagyon jól látod a jelen kor általános tüneteit, amik nehezen
illenek össze a tájfutással.
De így volt ez régen is, amikor a kocsmaablakból kiabálták ki a
helybéliek: Te hülye miért futsz? Meg, hogy ne túrd az erdőt, mint egy
vaddisznó, még kullancsot kapsz!
Akkor is azok mentek tájfutónak, akiket nem elégített ki a kényelmes
színvonaltalanság. Akiket vonzott az ismeretlen vidékek megismerése
(versenypályák leküzdése), ami valahol természetes emberi ösztön. Amit a
8000-es csúcsok meghódítása iránti, bár nehezen érthető vágy is mutat.
Hiba lenne azokhoz idomítani a tájfutást, akik az erdő helyett a
plázákban érzik jól magukat, az erőfeszítés helyett inkább döfönyézni
szeretnek. Sok pénzzel a tájfutásban is lehet olyan körülményeket
teremteni mint a celeb fesztiválokon, de ezt a pénzt ne azoktól akarják
beszedni, akik az ehhez szükséges néhány eszement "újítás"-sal nem
értenek egyet.
Boxi