[Tajfutas] Nem, hát nem....

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2013. Jún. 6., Cs, 11:02:33 CEST

Szinesítsük a POCSB-t még úgy, hogy azt is figyelembe vesszük a
végelszámolásnál, hogy melyik csapat gyűjtötte be a legkevesebb
szintkülönbség megtételével a pontokat. Dixi válogatott edzése a
Hosszú-hegyen anno 1979 táján. Szabó Laci (Dzsepa) hozta be a legtöbb pontot
a megadott 60 percen belül, a legkisebb szintkülönbség mellett.