[Tajfutas] Nem, hát nem....

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2013. Jún. 6., Cs, 10:47:16 CEST

Egyre megy, mindkettő Németországból lett átvéve.
És ahogy mi sem, ők sem meghatározók a sportágunkban nemzetközileg. A keleti
oldala velünk együtt IOF alapító.
Janó
Nincs szükség CSB -okra. Oszi javaslatot mondot, én pedig mindkettőt
levenném a színről, és így nincs mit beszélni arról, hogy ki indul feljebb,
lejjebb és mi lesz a szeniorok ávjárataival.
Váltó pedig lesz három is. A nagy klubversenyek rangját pedig vissza kellene
szerezni. Még mindig a Postás Kupa a Hungi után a leglátogatottabb, verve
minden OB-t. (Terep és pálya - erre harap a hal, ez a csali) A rossz
terepre, mint HOB elmentetek mert OB volt.