[Tajfutas] NOB és aktuális évközi ranglista

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2013. Júl. 18., Cs, 12:29:31 CEST

Szia Gerzson és mindenki!

Nekünk is ez a célunk, a HK-honlap pályázat pl. arra is irányult, hogy
felmérjük az IT-fejlesztési tapasztalattal rendelkező, potenciálisan
bevonható sporttársakat.

A minősítésszámítás terén viszont nem hiszem, hogy be tudnál segíteni.
Nem számolni kell ugyanis elsősorban - azt megteszi a program -, hanem
feldolgozni a versenybizottsági címre beérkező SI-eredmény mentéseket,
amelyek sokszor nem megfelelő formátumúak, és amelyhez kell a
Krämer-programok ismerete, illetve a személy adatbázisban olykor
SQL-alapon kezelni a nyilvántartási számokkal vagy
versenyengedély-kiállítással kapcsolatban előjött hibákat.

Üdv,
Skuló Marci