[Tajfutas] NOB és aktuális évközi ranglista

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2013. Júl. 9., K, 13:27:34 CEST

Sziasztok!

A válasz alapján már nem látom olyan sötéten a jövőt. Minden elismerésem
Ádámnak, aki - mint kiderült - nemcsak ezt, hanem sok más MTFSZ-es
informatikai munkát magára vállalt. Ám minden nehézség ellenére okvetlenül
el kellene érni, hogy a tájfutósport informatikai projektjeit - pl. a
rangsorpont számítást ne 1 (és Skulóra gondolva, ne is 2) ember végezze,
hanem többen végezzék. Én magam is nagyon szívesen bekapcsolódnék. Talán
nem szerénytelenség részemről, ha hozzáteszem, hogy a munka minőségét
garantálnám.

Üdv:
Gerzson