[Tajfutas] JWOC2013 - élő GPS

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2013. Júl. 2., K, 13:01:25 CEST

Bocsi,
Nagyon siettem haza és láthatóan a korral jár és szenilis vagyok. Ma még csak a középtáv selejtező van.
Az egy perces hasonlatomat Detti lányomnak mondtam el a 2000 évek elején. Azóta is tartom ezt a megállapítást, mint ökörszabályt.
Ettől természetesen lehetnek nagy szórások.
A kintlévő versenyzők tagjai, olvasói ennek a listának?
Hány fő jut a döntőbe egy futamból?