[Tajfutas] JWOC2013 - élő GPS

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2013. Júl. 2., K, 12:39:42 CEST

Szia Janó,
soraidnak azon részével, melyben biztatod juniorjainkat, teljes
mértékben egyetértek.

Amit azonban a tegnapi teljesítményekkel kapcsolatban írtál, az már
kevésbé volt szerencsés megállapítás. Elég, ha csak arra gondolok, hogy
az 1981-es svájci világbajnokságon az Általad elért legjobb magyar
helyezés 17. volt, amit egy 14,1 km-es pályán értél el úgy, hogy Oyvin
Thon 1:30:05-tel nyert, és Te 1:47:36-ot futottál.
Ez a lentebbi értékelésed szerint már kívül van az elfogadhatón?

Szerintem kifejezetten jó teljesítményt értél el akkor Svájcban, mint
ahogyan juniorjaink többsége is tegnap Csehországban.

Üdv.:
Fifi