[Tajfutas] kérdezősködők a versenyeken

Sivensport info at sivensport.hu
2013. Ápr. 22., H, 21:33:08 CEST

Sziasztok,

akkor szerintem, nemcsak nálunk, hanem külföldön sem tisztelik ezeket a
szabályokat, ugyanis akárhol voltam (pl.:Ausztria,Olaszország,
Szlovénia, Horvátország) mindenhol találkoztam olyannal, aki
megkérdezett, vagy láttam, hogy kérdez. Szerintem, nem csalás, ha
megkérdezel valakit, amikor már végleg nem vagy képben, ez akkor
minősülne annak, ha így tudnál nyerni, vagy dobogóra jutni -
rendszeresen. Az pedig, hogy ne segíts(ek) egy gyereknek..., ezt nem
minősítem.

Üdv.,

Gábor