[Tajfutas] kérdezősködők a versenyeken (Nyílt)

Horváth Sándor shorvath at pannonmail.hu
2013. Ápr. 22., H, 15:15:33 CEST

Tisztelt versenyzők / Főleg a seniorok, akik  igazán komolyan veszitek / !

Gondoljátok meg, hogy mikor nem álltok megy egy síró gyereknek segíteni, aki
nem tehet róla, hogy elveszett az erdőben !

Ráadásul kizárólag érzéketlen emberek szaladgálnak körülötte. Így nem fog
megmaradni a sportágban egy ilyen élmény után.

Nem az ő hibája ha túl korán vagy túl nehéz pályára küldik ki. Vagy az
edzője-szülei álmodtak túl nagyot, vagy a pályakitűző .

Ki gondolta volna, hogy egy alföldi terep itt Dabas mellett ilyen kemény tud
lenni...

Szóval ezt azért mindenki gondolja-érezze át.

Azt hogy egy-egy esetben felnőtteknek - senioroknak segítünk vagy nem, azt
mindenki maga döntse el az adott szituációban.

üdv :Sanyi