[Tajfutas] CESOM 2013 ürügyén (hosszú)

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2013. Ápr. 10., Sze, 10:36:05 CEST

Sziasztok!

Sárika, valamit elszámoltál, mert a versenybizottsági táblázatban (ld.
Tájfutás menü / Versenyjelentések) 221 rangsoroló futam rendezését
jelentették be az év elejéig az egyesületek, megyei szövetségek...

Most ebben a témában nem akarok elmélyülni, mert tényleg hosszú lenne, csak
arra akartam célozni azzal az utalással, hogy itthon dúl a kedv kis
létszámoknak is versenyt rendezni. Hozhatnék saját példát is, Valkony halála
után én azt gondoltam, hogy kevesebb versenyt fogunk rendezni, ehhez képest
Hegedűs Béla a négyzetre emelte a rendezések számát, és még résztvevők is
vannak rá.
De említhetném a hétvégi Hegyvidék kupát is, amire Vöcsök új térképet
készít, és az ő térképeit még senkit nem hallottam szidni. Úgyhogy ilyen
kínálat mellett nem lehet azon csodálkozni, hogy az utánpótlás-nevelő klubok
inkább helyben versenyeztetik a gyerekeket 600-800 Ft-ért, de szállás,
utazási költség nélkül, és inkább ritkábban mennek külföldre, de akkor
valami eltérőbb terepre (alpesi, skandináv). Nem beszélve a szervezési
feladatokról, a gyerek, ha nincs tájfutó szüleje, és annak autója, akkor nem
oldja meg magától az utazását.

Üdv,
Skuló Marci