[Tajfutas] CESOM 2013 ürügyén (hosszú)

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2013. Ápr. 9., K, 20:46:39 CEST

Kedves Sárika,

ezzel a dolgozattal nem csak, hogy nem érdemes, de nem is lehet vitatkozni.

Mert igaz.

A rangsor lassan - leszámítva az elején állókat - inkább egy szabadidő és
áldozati rangsort  jelent, mert a minden hétvégén kétszer futók előrébb
rukkolnak a fürgébb, de ritkábban versenyzőnél.

A kérdés valójában az, hogy mire is kell a rangsor.?

üdv,

Fifi