[Tajfutas] 3Sz 7 eredmények

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2013. Ápr. 4., Cs, 10:28:07 CEST

Sziasztok!

El tudná magyarázni valaki, hogy mit hogyan állítsak át ahhoz a
böngészőmben, hogy ne ilyen csúnyán - valamennyi ékezetes magánhangzó
helyén negatív kérdőjel - jelenjenek meg az eredménylisták. Megjegyzem,
hogy nem minden eredménylistát látok ilyen csúnyán, hanem a tájfutó
versenyeredményeknek csak kb 10-20 %-át. Következő kérdésem az, hogy ha
átállítom - még nem tudom, mit - azt követően nem fogok-e úgy járni, hogy
ami most szépen jelenik meg, az válik csúnyává, vagyis akkor az eredmények
kb. 80-90 százaléka lesz csúnya?

Üdv:
Gerzson