[Tajfutas] Térképi ábrázolás - kérdés

Honfi Gábor honfig at szuperinfo.hu
2012. Sze. 14., P, 20:49:54 CEST

Kedves Janó,

nekem a tegnap óta tartó polémia a mundérvédők, a mindenkinek ugyanaz volt
-osok, a térkép egyszerűsítők tanulságos (rög)eszmecseréje volt.

Most este hazaérve felüdülé s volt látni, ahogyan -hozzáértő
szakmaisággal-leírtad a legfontosabb konklúziót: "Ennek a főútnak az
elhagyása biztosan nem volt jó megoldás.".

Attól, hogy nem írt még véleményt  Mizur Jan, a szlovák szövetség vezetője,
vagy Boxi, aki  inkább vidámságot gerjesztett , de ha megismernék a rendezők
a véleményüket akkor lehet, hogy elgondolkodnának azon, hogy egy rangos
versenyen hogyan kell korrekt módon rajtoltatni.

A lényeg, hogy így biztosan nem szabad.a  műutat nem ábrázoló helyre tenni
egy repülőrajtot, ahol a rajtbóját sem lehetett látni az ott sétáló nem
kevés turistától.

üdv,

Fifi