[Tajfutas] Térképi ábrázolás - kérdés

"Gombkötő Péter" Gombkoto.Peter at ybl.szie.hu
2012. Sze. 13., Cs, 16:49:45 CEST

Szerintem ez egyáltalán nem bohóckodás. Ez is játék, csak másmilyen, mint egy erdei tájfutóverseny. Kezdetben én sem élveztem, de mostanra megkedveltem. Másmilyen képességek, másfajta tájékozódási tudás szükségeltetik hozzá, mint a hagyományos versenyekhez, de ettől ez is tájékozódás. Ha valakinek ez a "bohóckodás" nem tetszik, akkor ne induljon ilyen versenyeken.

Más sportágakban is vannak különböző típusú versenyek

Ami meg a térképet illeti: a hagyományos versenyeken mindig tökéletes a térkép? Ott sem, csak megszokásból? elfogadod a kisebb (olykor nagyobb) hibákat, és az ott eltöltött percek arányaikban megfelelnek a városi sprint versenyek másodperceinek.
Nekem pl. ez az aluljáró egyáltalán nem jelentett problémát, mert csak a térképrajttól foglalkoztam a térképpel.

Egyébként véleményem szerint szerencsésebb lett volna a két terepet felcserélni, a délelőtti terep technikásabb volt.

Oldgombi.

----- Eredeti levél (Original Message) -----