[Tajfutas] (nincs tárgy)

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2012. Sze. 10., H, 12:16:22 CEST

Gerzson, biztos igazad van, de én azért továbbra is úgy gondolom, hogy egy
eldugott cél vagy vk megtalálásához ott helyben sokkal több segítséget
nyújt egy jól kihelyezett szalagozás vagy irányító tábla, mint a
GPS-koordináta.
Még akkor is, ha van a delikvensnél GPS.

Persze én sem követelem a GPS koordináták betiltását, de egyelőre még azok
nélkül is élet az élet.
(már amennyire)

Tizenöt éve azokat állították pellengérre a listán, akik nem tettek fel a
netre eredményeket, hanem csak postázták. (nem volt honlapjuk, kapacitásuk,
stb.)
Néhány éve az aznap esti eredményközlést hiányolták sokan, manapság pedig
 az onlány eredményközlés hiányolása a legkurrensebb ilyen téren.

Ezek egy része azóta alapkövetelmény (ld. versenyszabályzat), más részüket
már (majdnem) minden rendező tudja vállalni.
És van olyan, ami talán egyszer majd általánossá válik mindenütt, de még
várni kell rá, ill. örüljünk neki, ha valamelyik rendezőnek van az adott
dologra plusz kapacitása.

Nem ezektől lesz jó egy verseny, és nekem az a legfontosabb, hogy az alap
(terep, pályák) a lehető legjobbak legyenek.
A tegnapi POCSB-n nem éreztem a full-extra kivitelt, de minden nagyon
rendben volt, és nekem a terepválasztástól + a pályáktól mégis full-extrás
lett a verseny!

kovacsp